Slik gjør du 2019 til DITT år!

Har du satt deg som mål å bli mer aktiv, trene mer eller spise sunnere? Har du tidligere startet friskt ut med nyttårsforsetter som sakte men sikkert ble silt ut med tiden?

De første ukene er ofte ikke så vanskelige. Da er du motivert og klar for å se resultater. 

Kanskje har du fått gode resultater og digget at du har klart det? Du gikk ned 5-10 kilo, kuttet ut sukker, fet mat og begynte å trene? 

Men så kom livet i veien. Sykdom, mye jobb, travle tider og kanskje knærne begynte å krangle? Motivasjonen stupte og veien tilbake til de gode rutinene ble uendelig lang. Plutselig satt du der med 5 kilo i retur og godisen tilbake på fanget!🤦🏻‍♂️

Hvordan skjedde dette?🤷🏻‍♀️

Nå som det allerede har sklidd utpå kan du jo likevel gi blaffen i hele nyttårsforsettet og prøve igjen neste år.🚶🏼‍♀️

Hvor irriterende er ikke dette?🤯

Det tok meg 10 år å slutte å røyke. Det skulle gå mange flere år og nyttårsforsetter i vasken, før jeg til slutt klarte å holde en jevn treningsrutine lengre enn en måned.

Det er helt greit å feile, så lenge man reiser seg opp igjen og prøver på nytt. Man trenger å gå på trynet for å virkelig vite hvor man vil.

Motivasjon bygges av hvor sterkt ønsket ditt er for å gjøre endringer. Om du er usikker så vil du aldri lykkes. Når du vil noe hardt nok så får du det til.🙌🏻

Mine viktigste råd er å sette seg konkrete mål.

Det holder ikke kun å ville bli i bedre form, eller å spise sunnere. 

Sett deg et mål som betyr noe for deg. Noe som trigger motivasjonen din hver gang du tenker på det. For eksempel å komme inn i favorittbuksen. Kanskje føle deg vel på stranden? Få igjen gleden av å handle klær til deg selv. Ha mer energi til å være aktiv!

Dette er mål som mine kunder jobber hardt for. De lykkes fordi de virkelig ønsker det. De når målene sine fordi de får veiledning så de ikke skader seg. De holder på resultatene fordi de har noen som backer de opp og støtter de når de trenger det. De trenger også noen som forventer at de kommer på trening og som kan motivere de når de tunge dagene kommer. 

Lag deg en plan på hva du ønsker å oppnå og når du vil ha nådd målet. Vær realistisk og gi deg selv litt slingring underveis.

Denne gangen skal du holde nyttårsforsettet ditt i år og alle år fremover!

Jeg har laget en guide som får deg enklere opp av sofaen! Du får mine beste råd for å bygge motivasjon som holder rutinene i gang hele året!

Last den ned her! (Gratis!) 

Ønsker du mer informasjon om våre spennende og unike treningstilbud hos Nesodden Treningsstudio?

Ta kontakt så vil jeg hjelpe deg i gang! 💪🏼😊 

Link til Nesodden Treningsstudio

Jeg gleder meg til å støtte mange fantastiske mennesker i det nye året😍👍🏻

La 2019 bli DITT år!

Nyttårsklemmer i fleng! 

 

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook om du vil ha flere tips!

Click Here to Leave a Comment Below

Leave a Reply: